Natuurlijk. Het oude Athene en het oude Rome waren ook autovrij. Als het toen kon, dan moet het nu ook weer lukken.
#2
gronk
Sweet dreams.
‘Freight carried by public transport at off-peak times and more freight distribution in the evenings to avoid congestion.’. Leuk, maar wie pakt die vrachtwagens uit? En, in geval van een Albert heijn, wie zet de bederflijke goederen in de koeling?
Oh, en ik wil wel eens zien hoe je boodschappen gaat doen voor een groot gezin. Anderhalve kilometer lopen met een boodschappenwagen?
Naar de Ikea of de gamma wordt helemaal leuk. Veel succes met het vervoeren van die radiator, of die douchekabine op je fiets.
D’r valt een hoop aan onzinnig transport af te snijden (makkelijk tot 75%, denk ik), maar ‘de auto uit de stad’.. ik zie ’t niet gebeuren.
Reacties (2)
Natuurlijk. Het oude Athene en het oude Rome waren ook autovrij. Als het toen kon, dan moet het nu ook weer lukken.
Sweet dreams.
‘Freight carried by public transport at off-peak times and more freight distribution in the evenings to avoid congestion.’. Leuk, maar wie pakt die vrachtwagens uit? En, in geval van een Albert heijn, wie zet de bederflijke goederen in de koeling?
Oh, en ik wil wel eens zien hoe je boodschappen gaat doen voor een groot gezin. Anderhalve kilometer lopen met een boodschappenwagen?
Naar de Ikea of de gamma wordt helemaal leuk. Veel succes met het vervoeren van die radiator, of die douchekabine op je fiets.
D’r valt een hoop aan onzinnig transport af te snijden (makkelijk tot 75%, denk ik), maar ‘de auto uit de stad’.. ik zie ’t niet gebeuren.