Of ING neemt PostNL/KPN over, dan is het meteen ook weer in handen van de overheid, zijn we helemaal terug bij af.
#3
Bullie
hahahaha
#4
Joop
Oude tijden herleven met Wim Dik, en de Scheepsbouwer. De scheepsbouwer keurde het eerst goed, en moest later de KPN redden van de ondergang. Als je dan bij bedrijven als Endemol en Norrit kijkt hoe dat gaat: je koopt een bedrijf, laat ze schulden maken, laat ze divident uitbetalen, en huppekee, je gaat naar het volgende slachtoffer.
Dan vraag ik me af waar de verantwoordelijkheid ligt als dit avontuur toch weer helemaal fout gaat. Want wie betalen uiteindelijk – dat zijn de klanten, de werknemers, de Nederlandse staat met gederfde inkomsten of extra subsidie, en andere stakeholders… niet best!
O ja, en alles gaat weer goed met Goldman Sachs stond in de NRC. Ze mogen waarschijnlijk de Formula One naar de beurs brengen voor een order van een kleine tien miljard euro.
#5
Yevgeny Podorkin
Ttelefoon? Ggg…whaha. Laten ze eerst hun core business eens fatsoenlijk uitoefenen. Bonussen, schermen met 95-98% kwaliteits- en klanttevredenheidscijfers, hoe ze daar aan komen mag Joost weten…en de post ondertussen bezorgd door pakezels met oersjagrijnige muilen waar je nog geen kogel aan zou willen verspillen. De post en kilo’s reclame in je bus gepropt…
Reacties (8)
Hee, is de PTT weer terug dan?
Tenzij PostNL de Telegraaf gaat overnemen zie ik die tweede T toch niet erbij komen.
Nee, ze moeten UTS overnemen, het Zwitserse bedrijf dat in Nederland de telegramdienst exploiteert.
Ah, een fusie met KPN wellicht?
En daarna? De oude vertrouwde Postgiro/Rijkspostspaarbank weer losweken van de ING?
Of ING neemt PostNL/KPN over, dan is het meteen ook weer in handen van de overheid, zijn we helemaal terug bij af.
hahahaha
Oude tijden herleven met Wim Dik, en de Scheepsbouwer. De scheepsbouwer keurde het eerst goed, en moest later de KPN redden van de ondergang. Als je dan bij bedrijven als Endemol en Norrit kijkt hoe dat gaat: je koopt een bedrijf, laat ze schulden maken, laat ze divident uitbetalen, en huppekee, je gaat naar het volgende slachtoffer.
Dan vraag ik me af waar de verantwoordelijkheid ligt als dit avontuur toch weer helemaal fout gaat. Want wie betalen uiteindelijk – dat zijn de klanten, de werknemers, de Nederlandse staat met gederfde inkomsten of extra subsidie, en andere stakeholders… niet best!
O ja, en alles gaat weer goed met Goldman Sachs stond in de NRC. Ze mogen waarschijnlijk de Formula One naar de beurs brengen voor een order van een kleine tien miljard euro.
Ttelefoon? Ggg…whaha. Laten ze eerst hun core business eens fatsoenlijk uitoefenen. Bonussen, schermen met 95-98% kwaliteits- en klanttevredenheidscijfers, hoe ze daar aan komen mag Joost weten…en de post ondertussen bezorgd door pakezels met oersjagrijnige muilen waar je nog geen kogel aan zou willen verspillen. De post en kilo’s reclame in je bus gepropt…