wow steeph… en jij wilde toch geen journalist worden?? ;)
#8
vosje
En nu maar hopen dat iedereen braaf het ‘fasten seatbelt’ teken heeft gevolgd voordat het vliegtuig van de baan schoof
#9
A42
turkse media zeggen 1 dode en 20 gewonden…
#10
InvertedPantsMan
Ik vind dit verre van BREAKING NIEUWS. Nog even en het heet alweer een nationale ramp compleet met stille tocht en tot het einde der tijden 5 minuten stilte op 25 februari.
Hebt wel een punt. Zal t speciaal voor jou weghalen…
#12
Sil
Conclusie bij het NOS Journaal, het toestel vloog heel langzaam en viel toen met de staart eerst uit de lucht, een motorprobleem kan dus niet uitgesloten worden.
Vliegtuigen waarvan de motor uitvalt zweven gewoon door, als de voorwaartse snelheid te laag wordt voor de invalshoek van de vleugel verliest de vleugel zijn lift, het vliegtuig viel dus recht naar beneden vanwege een stall
Wat me bij zal blijven zijn die twee turksnederlandse meneren die terug gingen en, met gevaar voor eigen leven, mensen gingen redden. tazjakuur ederm Heren.
Dit in schril bleek contrast met die piepel (had bril op) die bij de nooduitgang zat als eerste naar buiten ging en wegliep onder het motto (dat zei hij op het nos-journaal) hulp komt toch zo wel.
De ONGELOFELIJKE LUL.
#16
larie
ongelofelijke meneer tegenover gelofelijke meneren, bedenk ik me nu;)
Reacties (16)
Livestream radio NH: http://stream.rtvnh.nl/RNH/
eerste foto: http://www.nu.nl/slideshow/1877724/popup.html
Live twitterfeed over ongeval: http://twitterfall.com/schiphol
Beter foto:
http://www.ad.nl/multimedia/archive/00199/Boeing_737_Turkish__199133b.jpg
Andere foto:
http://twitpic.com/1ol2n
Wat een bijzondere mensen die twitteraars.
wow steeph… en jij wilde toch geen journalist worden?? ;)
En nu maar hopen dat iedereen braaf het ‘fasten seatbelt’ teken heeft gevolgd voordat het vliegtuig van de baan schoof
turkse media zeggen 1 dode en 20 gewonden…
Ik vind dit verre van BREAKING NIEUWS. Nog even en het heet alweer een nationale ramp compleet met stille tocht en tot het einde der tijden 5 minuten stilte op 25 februari.
@InvertedPantsman
Hebt wel een punt. Zal t speciaal voor jou weghalen…
Conclusie bij het NOS Journaal, het toestel vloog heel langzaam en viel toen met de staart eerst uit de lucht, een motorprobleem kan dus niet uitgesloten worden.
Vliegtuigen waarvan de motor uitvalt zweven gewoon door, als de voorwaartse snelheid te laag wordt voor de invalshoek van de vleugel verliest de vleugel zijn lift, het vliegtuig viel dus recht naar beneden vanwege een stall
de passagierslijst…
http://www.thy.com/DarkSiteEN/passenger_list.aspx
@12
Brandstof op?
Wat me bij zal blijven zijn die twee turksnederlandse meneren die terug gingen en, met gevaar voor eigen leven, mensen gingen redden. tazjakuur ederm Heren.
Dit in schril bleek contrast met die piepel (had bril op) die bij de nooduitgang zat als eerste naar buiten ging en wegliep onder het motto (dat zei hij op het nos-journaal) hulp komt toch zo wel.
De ONGELOFELIJKE LUL.
ongelofelijke meneer tegenover gelofelijke meneren, bedenk ik me nu;)