Deze pagina is meer dan 22 jaar oud. Kijk ook eens verder naar andere en meer recente artikelen van de homepage.
Ik ben geen Nederlander. Ik ben geen Koreaan. Ik ben een Koreander.

l’Hippopotame logt weer, en dat is goed!
Vanaf heden weer dagelijks te vinden in de rechterkantlijn.
Reacties (4)
l’Hippopotame neemt zijn plekje in de rechterkantlijn van Sargasso weer in.
Ik voel me vereerd en hoop mijn aanwezigheid daar niet te beschamen. Ik zeg: wie geen tijd heeft voor zijn weblog maakt maar tijd!
hahaha!
(nou ja niet ten koste van alles)
Hoezo Quote de ‘Vendredi’ eigenlijk?
hij maakte die opmerking op een vrijdag…