Deze pagina is meer dan 23 jaar oud. Kijk ook eens verder naar andere en meer recente artikelen van de homepage.

Koeweitse ‘bikers’ profiteren van de lege straten als de sirenes loeien. qHate.com
Reacties (4)
wellicht binnenkort een bikerparade bij het Hands of Victory monument in Bagdad?
http://members.lycos.nl/weblock/index.php?itemid=148
Ik zie het die koeweiti’s wel doen.
Leuke speelgoedjes. De verelendung is duidelijk aan de deur van de koeweities voorbij gegaan.
[generalisatie modus]
De gemiddelde Koeweiti is een irritante pretletter.
[/generalisatie modus]