Hoe de Telegraaf Sonja Bakker dumpte en met ‘Dokter Frank’ cashte

Hoe de Telegraaf Sonja Bakker dumpte en met ‘Dokter Frank’ cashte | Een kijkje in de journalistieke keuken van de ‘krant van wakker Nederland’ | Een massakrant maakt zijn helden niet alleen, maar breekt ze ook zelf weer af, op een zelfgekozen moment, met de vinger permanent aan de pols van het volksgevoel

  1. 1

    Ik (BMI van 24) heb geen idee wie Doktor Frank is, maar het verhaal klinkt heel aannemelijk. Overigens dacht ik juist dat Paradijs stiekem verschrikkelijk slim was maar zich van de domme hield uit PR-overwegingen. Maar dat valt dus wel mee.

  2. 5

    Denieuwereporter wordt gefinancierd door de PvdA via stichting democratie en media.

    De pvda kranten (Volkskrant, NRC Handelsblad, Trouw, het AD, nrc.next en Het Parool) daarvan bezit de pvda de prioriteitsaandelen (via de pvda stichting democratie en media) wat zeggenschap over de inhoud en dus politieke invloed garandeert.

    ” Door het prioriteitsaandeel krijgt de stichting zeggenschapsrechten – bijvoorbeeld bij bestuursbenoemingen – in NRC Handelsblad B.V”http://stdem.org/jaarverslag/jaar=2008 (zie voor bron de link naar pdf onderaan)

    Zie voor meer hierover dit overzichtsartikel

  3. 12

    Het gaat hier over een dieet dokter niet over de gelogen berichtgeving over ‘Martelpraktijken’zoals die PvdA journalist bij de Volkskrant die publiceerde.

    Laat dat contrast even op je inwerken alsjeblieft.

  4. 13

    @ BP

    Wat een armoe, heb n zomerschool gedaan bij de Burkestichting en ken een paar van de betrokken profs. Niks mis mee al zal jouw behoefte aan een vijandbeeld dat wellicht niet stillen..

  5. 15

    En die zogenaamde Burkestichting. de conservatieve denktank: kijk eens naar die achterlijke Bart Jan Spruyt hoort thuis in SGP kringen. Zelfs de meeste christelijke politici willen er niets meer mee te maken hebben.