1. 1

    Ik zie het factcheck-gehalte van dit stukje niet helemaal. Ja, het is opvallend dat T-Mobile het mikpunt is van Youp van ’t Hek en tegelijkertijd als beste uit dat onderzoek komt, maar Van ’t Hek heeft ook altijd ontkend dat het specifiek om T-Mobile zou gaan. Zijn ervaring was in principe gewoon toeval.

    Dat het onderzoek te weinig aandacht in de media heeft gekregen is een mening. Zelf wist ik er al van (om maar eens een hele kleine steekproef te nemen).

    En dat T-Mobile als beste van de branche uit de bus komt zegt waarschijnlijk meer over de branche dan over T-Mobile. Bovendien is de verklaring dat Van ’t Hek maar een deel van de dienstverlening heeft ervaren nogal zwak. Ja, de dienstverlening aan zakelijke klanten zal inderdaad wel een stuk beter zijn. Daar zullen ze iets minder schijt aan hebben.

  2. 2

    Ik heb juist heel goede ervaringen met de T-Mobile helpdesk. Je moet wel even doordrukken, maar dan kun je wel wat voor elkaar krijgen.

    Het bereik van T-mobile is wel ontzettend slecht.

    Echt.
    Enorm.
    Slecht.