Foto: Sargasso achtergrond wereldbol
Deze pagina is meer dan 24 jaar oud. Kijk ook eens verder naar andere en meer recente artikelen van de homepage.

Sommige landen voelen zich gepasseerd dat ze niet zijn opgenomen in de George Bush’ Axis of Evil. Er worden snel alternatieve assen bedacht: “Cuba, Sudan, and Serbia said they had formed the Axis of Somewhat Evil… …Canada, Mexico, and Australia formed the Axis of Nations That Are Actually Quite Nice But Secretly Have Nasty Thoughts About America, while Spain, Scotland, and New Zealand established….”.
(via:tonie.net).

0