Vanaf 1 oktober kunt u telemarketeers blokkeren

Foto: Sargasso achtergrond wereldbol

Reacties (19)

#1 Bas

Callcenter waar ik heb gewerkt heeft ook nog eens een filiaal in Istanbul met Nederlands sprekende Turken. Wat dan?

  • Volgende discussie
#2 gronk

Hoorn naast de telefoon leggen. Laat hun kosten maar oplopen.

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#3 michel

tsja, dan word het inhuren van een call center een ietsie pietsie duurder.
verder business as usual.

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#4 Kop van Jut

Laatst belde er eentje over een lening op mijn naam. Ik zei dat de desbetreffende (ikzelf dus) niet aanwezig was en of ik een boodschap kon noteren. Nee, dat was niet nodig.

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#5 gronk

De incidentele keer dat ik gebeld wordt (lang leve infofilter) vraag ik of ik ze terug kan bellen. En dat kan dus niet. Tsja, jammer.

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#6 Sigi

Inderdaad leve infofilter! De enige echte verbetering zou zijn een “bel-me-wel.nl” alleen als je je op die lijst laat zetten mag je gebeld worden.

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#7 larie

Leuk joh..ik breng de dames/heren immer in verwarring. Je moet antwoorden die niet op hun IVR. Interactive Voice Response flowsheet staan. Ik zie ze als het ware zweten…

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#8 Carlos

Gewoon Europees aanpakken, moeten ze naar Turkije verhuizen en dat kan dan straks ook niet meer…

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#9 Dubois

Je kunt ze ook vragen of ze loten willen kopen,en omdat ze de tiende beller zijn krijgen ze extra korting.ben je zo van ze af

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#10 zmc

Maar ik wil ze helemaal niet blokkeren, ik wil ze tot wanhoop, zelfmoord op op zijn minst een extra ingelaste rookpauze brengen. Dat lukt overigens maar zelden… met name zelfmoord blijkt toch iets te hoog gegrepen.

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#11 gronk

Ah, zmc wil dat de telemarketeer ophangt, ipv hij…

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#12 S’z

Dit is geen margebloggend waannieuws, dit is Groot Nieuwsch !

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#14 keest

De website is nu al overbelast, of doet alsof:

(Dank voor uw bezoek aan onze website.
Op het ogenblik hebben we veel bezoekers op onze website. Wij verzoeken het later nogmaals te proberen
Onze excuses voor het ongemak
Uw Bel-me-niet beheerder)

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#15 Nas

Ik heb ooit een geluidsfragment gehoord van een Amerikaanse telemarketeer. De man die werd gebeld antwoorde dat hij van de politie was en dat ze een moord aan het onderzoeken waren. De telemarketeer werd zelf meteen als verdachte ondervraagd. Echt lachen. Wie kent dit fragment?

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#16 Nas
  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#17 Nas
  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#18 lmgikke

Bellen vanuit Duitsland is niet de oplossing voor de callcenters. Want niet alleen de callcenters moeten zich aan het Bel me Niet register houden. Ook de opdrachtgever, en als die wel in Nederland gevestigd is, dan geldt de verplichting nog steeds.

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#19 esgigt

En niemand die klaagt over de negatieve werkgelegenheidseffecten die deze maatregel in deze tijd van crisis tot gevolg hebben… #schudt hoofd#

  • Vorige discussie