heel veel pennestreepjes, vandaar dat je wat later bent vandaag ;-)
#2
Crach�àt
Klopt Carlos. Ik draai dubbele werkdagen tegenwoordig. En ben grafisch helemaal in Chinese Inkt.
Jammer, had gehoopt een grotere versie te kunnen zetten, maar zwart/wit blijkt vrij ongenadig qua filesize.
Hoop dat de subtiliteiten niet àl te veel verloren gaan <:-S
#3
Carlos
Nee subtiliteiten komen goed door, van het Politburo mag u trouwens uploaden tot 500 kb.
#4
Crach�àt
Olà! Meen je het? Verpulvert zulks mogelijk onze bandbreedte niet?
#5
Carlos
Ja maar die betaalt onze subsidiegever toch?
Kan me vanavond niks verrotten, Eigen Kunst Eerst !!!
#6
Crach�àt
hmm, misschien een optie voor later ooit?
Over niet zo heel lang van nu, voegde hij er cryptisch aan toe, zou ik op passende wijze mijn éénjarige Sargassale aanwezigheid kunnen vieren, en komt de 500 misschien van pas…
#7
larie knor
@Crachàt: Geen zorgen,de bandbreedte is sinds de teksttoevoeging van “het” cartoon optimaal gebruikt, een meerwaarde.
Met het gevaar, ik blijf doorgaan, er weer kompleet naast te zitten in deze rebus moet ik bij ream gelijk denken aan een riem. Als jongeling werkte ik bij Van Gelder, een papierfabriek. Daar werd de papierstapel gemeten met een echte broekriem. een riem, een bundel, was forgive me if i’m wrong, 516 blaadjes dik. Oorsprong was ook mijn eerste Arabische woord, rizmah (sort of).
Dus mijn asociatieve gedachtensprong, moet wel bij uw schetsen, sprong van ream naar bundel naar hoopje gevangenen aangewezen door twee wijsvingers die onschuldig bevonden worden omdat de verdediging vrij pleit.
Excuses, het is laat en hoe doetu het toch,
scherp (alweer)
#8
mescaline
een mensenkind ontwikkelt sombere mens- en droombeelden en staat daar als man mee, tussenin en tegenover
#9
larie knor
@mescaline: Heeft u iets prettigs ergens tussengemoffeld,? ik kan u niet geheel vatten. Helaas kan ik niet op uw uitleg wachten, het bos roept en de kurk is los,
:)
ps: Ooit eens in een klooster in Japan met een doekje geroette (door walmen van ossevet-kaarsen) glaasjes zitten schoonvegen. Het zwart op de doekjes was de enige echte chinese inkt. Een dag werk voor een piepklein potje.
#10
mescaline
@larie knor Nee, dat was wat ik zag in het cartoon. Ik had een aha-tje toen ik de man eindeljk zag, dat wel.
#11
mescaline
Haiku, sort of:
voor de vuist
het bos roept en de kurk is los
ontb’taalbaar
#12
Ronald
Waarom snap ik nou de tekening niet?
#13
Crachà�t
Het late uur, Ronald? Als je goed kijkt, zie je gezichten in de donkere droomwaas. Ik kon het niet directer dan Mescaline verwoord hebben. De Y van de titel slaat wellicht op een vals gevoel van onafhankelijkheid wat we al dromende hebben. En de ream klinkt inderdaad ook als ingeriemd.
Reacties (14)
heel veel pennestreepjes, vandaar dat je wat later bent vandaag ;-)
Klopt Carlos. Ik draai dubbele werkdagen tegenwoordig. En ben grafisch helemaal in Chinese Inkt.
Jammer, had gehoopt een grotere versie te kunnen zetten, maar zwart/wit blijkt vrij ongenadig qua filesize.
Hoop dat de subtiliteiten niet àl te veel verloren gaan <:-S
Nee subtiliteiten komen goed door, van het Politburo mag u trouwens uploaden tot 500 kb.
Olà! Meen je het? Verpulvert zulks mogelijk onze bandbreedte niet?
Ja maar die betaalt onze subsidiegever toch?
Kan me vanavond niks verrotten, Eigen Kunst Eerst !!!
hmm, misschien een optie voor later ooit?
Over niet zo heel lang van nu, voegde hij er cryptisch aan toe, zou ik op passende wijze mijn éénjarige Sargassale aanwezigheid kunnen vieren, en komt de 500 misschien van pas…
@Crachàt: Geen zorgen,de bandbreedte is sinds de teksttoevoeging van “het” cartoon optimaal gebruikt, een meerwaarde.
Met het gevaar, ik blijf doorgaan, er weer kompleet naast te zitten in deze rebus moet ik bij ream gelijk denken aan een riem. Als jongeling werkte ik bij Van Gelder, een papierfabriek. Daar werd de papierstapel gemeten met een echte broekriem. een riem, een bundel, was forgive me if i’m wrong, 516 blaadjes dik. Oorsprong was ook mijn eerste Arabische woord, rizmah (sort of).
Dus mijn asociatieve gedachtensprong, moet wel bij uw schetsen, sprong van ream naar bundel naar hoopje gevangenen aangewezen door twee wijsvingers die onschuldig bevonden worden omdat de verdediging vrij pleit.
Excuses, het is laat en hoe doetu het toch,
scherp (alweer)
een mensenkind ontwikkelt sombere mens- en droombeelden en staat daar als man mee, tussenin en tegenover
@mescaline: Heeft u iets prettigs ergens tussengemoffeld,? ik kan u niet geheel vatten. Helaas kan ik niet op uw uitleg wachten, het bos roept en de kurk is los,
:)
ps: Ooit eens in een klooster in Japan met een doekje geroette (door walmen van ossevet-kaarsen) glaasjes zitten schoonvegen. Het zwart op de doekjes was de enige echte chinese inkt. Een dag werk voor een piepklein potje.
@larie knor Nee, dat was wat ik zag in het cartoon. Ik had een aha-tje toen ik de man eindeljk zag, dat wel.
Haiku, sort of:
voor de vuist
het bos roept en de kurk is los
ontb’taalbaar
Waarom snap ik nou de tekening niet?
Het late uur, Ronald? Als je goed kijkt, zie je gezichten in de donkere droomwaas. Ik kon het niet directer dan Mescaline verwoord hebben. De Y van de titel slaat wellicht op een vals gevoel van onafhankelijkheid wat we al dromende hebben. En de ream klinkt inderdaad ook als ingeriemd.