1. 4

    @3: Wie weet is ie overstag in ruil voor wat goede afspraken over de olieprijs; Daarmee komen die euro’s en dollars vanzelf.

  2. 5

    @1: Hoezo niet de bedoeling? Dat is gewoon een formeel en correct standpunt. Om met overtuigend bewijs aan te tonen dat Rusland verantwoordelijk is voor het neerhalen van de MH17 zal je toch moeten bewijzen wie er bij betrokken waren en welke orders er zijn gegeven. Daar is het JIT nu mee bezig.

  3. 6

    Vanaf 2030 worden in Brussel alle voertuigen met dieselmotoren verboden en op termijn ook alle voertuigen met verbrandingsmotoren:

    Dat gaat dus wel wat verder als in Hamburg met het “Dieselverbot” waar slechts twee straten geen dieselvoertuigen met motoren die niet norm Euro VI halen worden geweerd (maar niet gecontroleerd)

  4. 12

    @5: Volgens mij heeft Nederland afgelopen week Rusland toch echt aansprakelijk gesteld op basis van het JIT onderzoek.

  5. 13

    @12: @1 Was toch een minister van Maleisië en niet van Nederland?

    Om iemand aansprakelijk te stellen is het uiterst onzorgvuldig laten slingeren van een BUK buiten de landsgrenzen voldoende. Om te bewijzen dat Rusland zelf verantwoordelijk is voor het neerhalen van de MH17 in plaats van een stel Tiroolse padvinders die na een avond zwaar stappen dachten een lawinepijl af te schieten (je weet het nooit met Putin) zal je toch moeten aantonen welke poppetjes daarvoor verantwoordelijk waren en met welke orders.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

| Registreren