Reclameonderzoek: Wereldschokkende resultaten

Foto: Sargasso achtergrond wereldbol
,

We hebben blijkbaar een onderzoek nodig om te vertellen wat we altijd al wisten: Reclameblokken worden gebruikt om te zappen, te zeiken en te bellen(geencom/geencom). Nog zo’n fantastische constatering: Mensen zappen direct weg als het programma afgelopen is! Owowowow! Schokkend! Onverwacht! Het doel van dit onderzoek lijkt een prijsverlaging. Totaal onzinnig, want het gaat immers om het effect van een spot, niet hoeveel mensen er daadwerkelijk kijken. En tegenwoordig worden reclameblokken toch al vaak gesynchroniseerd, zodat je op de commerciëlen op dat moment kan kiezen tussen reclame, reclame en… reclame.

Overigens: Heb je dat nou ook altijd? Tijdens het zappen vergeten wat je nou precies aan het kijken was? Of blijven hangen bij een ander programma? Worden jouw hersenen dan ook altijd ingeslagen door je partner?

Reacties (2)

#1 Mark

Leuk, zo’n partner :-)

  • Volgende discussie
#2 Miss M

Vooral na een joint ben ik idd vergeten wat ik aan het kijken was. Gelukkig is mijn partner ook zo vergeetachtig dat mijn hersenen gespaard blijven.

  • Vorige discussie