1. 4

    @3:
    Tipje:
    Probeer even de belastingdienst te bellen, of dat nou over inkomstenbelasting gaat of motorrijtuigenbelasting….

    Op de formulieren die je zijn toegestuurd staat het telefoonnummer.
    GEEN mailadres, dus je moet wel.

    Dus gisteren na ongeveer 50 keer proberen (al onze medewerkers zijn in gesprek, belt U later nog eens) de moed opgegeven, vervolgens op de internetpagina geprobeerd gegevens in te voeren…
    Ook niet gelukt.
    Die arme Weekers, met een dergelijk zooitje wanpresteerders maakte hij toch geen schijn van een kans?

  2. 5

    @4: Hoezo daar medewerkers van de belastingtelefoon de schuld van geven? Zij mogen enkel het verhaal van en beller omzetten in een voorgekauwde vraag en daarna een standaard voorgekauwd antwoord oplepelen. Vreselijk concept die callcenters!

  3. 6

    @5:
    Hoe kom je erbij dat ik de telefonisten de schuld geef?( maak overigens van AL die medewerkers maar een of twee medewerker(s).)
    Ik geef ze niet de schuld, ik geef de belastingdienst de schuld dat ze slecht bereikbaar, zo niet onbereikbaar is, ze hebben daar WEL tijd om je aanslagen en vorderingen te sturen maar nemen niet de moeite voldoende personeel beschikbaar te stellen om eventuele vragen te beantwoorden.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

| Registreren