BlogBattle voor Klimaatwet

Het grootste groene blog van Nederland dreigt slechts vijfde te worden bij de BlogBattle voor de Klimaatwet en verliest van kleinere blogs die hun oma en buurman vragen te ondertekenen | Het Sargasso publiek is blijkbaar niet groen? Of het haat petities?

  1. 4

    Groen equals hekel aan petities…ik teken niet maar vind Sargasso wel supergroen en sympa en duurzaam uiteraard. Al die opa/oma bloks zuigen, laat ze.

  2. 5

    De keuze tussen een t shirt of een solar powered rugzak in de winter is een prima promotie..

    76.000 on line krabbeltjes van de 9 miljoen aansluitingen.
    Wie doet daar de marketing?
    Oh verdomd het gaat hier om het klimaat,zal k dan alsnog stemmen?
    ik vind anna’s hyves veel leuker.
    Mijn stem heb je meid.

  3. 6

    Hemaworstje, van marketing heb je dus óók al geen verstand (anders zou je een dergelijke opmerking niet plaatsen). Er blijft zo wel zeer weinig voor je over, jammer hoor.

  4. 10

    Hi Marynus,

    Een hekel aan petities? Wat is er mis met dit eeuwenoude fenomeen?

    Hoe moet je anders een signaal afgeven aan de volksvertegenwoordiging? Een amendement indienen op een partijcongres? Een e-mail sturen naar degene op wie je hebt gestemd?

  5. 11

    Tuurlijk bolletje, ik weet geen snars van marketing.
    heb een leven lang met die luchtverkopers moeten werken die de boodschap weten te verpakken zodat je de inhoud niet meer kunt lezen.
    Ga aan de kant met je folder en verbind me maar door met het hoofd Verkoop.

    Het is een lullig vak wat je nog op de LOI kunt halen op je sokken zo simpel is het.
    Als Sargasso met 10K bezoekers per dag na maanden in de url en op de site zeuren om te tekenen met een simpele klik
    en in totaal 80 ! bezoekers weet te overtuigen
    I rest my case.

    Als men gaat kijken op de blogbattle aldaar blijkt dat anne die niet eens leesbaar is zonder een hyves account er 30 heeft.
    Tuurlijk heeft dat een acummulerend effect waarvan het totaal 0 is.
    Smijt er maar bosje flyerende studenten tegenaan whatever.
    Iets mislukt noemen kent een marketing man niet. kijk naar frank kijk naar ach welk willekeurig maatpak die zijn brood verdient met het bakken van lucht.
    Placement kosten laag ( een gesponserd rugzak als incentive verdelen onder 80.0000 man is niet echt daverend) je boodschap rondpompen via blogs is goedkoop. balen dat spam niet meer mag.

    Product tig keer positiever dan het stemmen op een LLink omroep,
    Prijs nul is …
    Prestatie het netto resultaat is magertjes.

  6. 12

    Gelukkig is je eerste zin van bovenstaand stukje zo waar als een koe. De rest vergeet ik dan maar weer, net zo ernstig nietszeggend als de rest van je stukjes.

  7. 13

    De comments van Hema zijn het tegenovergesteld van marketing: Heel erg veel inhoud zodanig verpakken dat het totaal waardeloos lijkt.

    Wat is eigenlijk de laatste keer geweest dat er naar een petitie werd geluisterd in dit land?

  8. 14

    Ik ben niet dol op petities, maar als het niet al te veel moeite kost dan wil ik best klikken. Maar goed, mijn software (Swfdec 0.6.0) laat die hele link uberhaupt niet zien…

  9. 15

    Tja, 3% per jaar gaan we de oorlog niet mee winnen. Blijkbaar hebben meer mensen hier dat door.
    Jammer dat ze me bij een concert al een handtekening afhandig hadden gemaakt.

    Verder heel die widget, bah, veels te veel marketing, heb ik al zo’n hekel aan. Daar gaat dus je geld heen in plaats van naar iets concreets. Slimme marketeers die een centje bijverdienen over de rug van het milieu.

    En en passant het gras voor de voeten van betere initiatieven zonder gebakken lucht wegmaaien. Jammer.

  10. 16

    In mijn geval heeft Sargasso zichzelf in de vingers gesneden, door een artikel met link op te zetten naar de klimaatwebsite, waardoor ik op de site zelf getekend heb. Ik zag daarna pas die groene blogbattledinges.